فناوری اطلاعات

برگزاری الکامپ ۱۴۰۰ بازهم به تعویق افتاد

برپایی نمایشگاه الکامپ ۱۴۰۰ که پس از چندین بار تعویق، قرار بود ۲۷ بهمن ماه برگزار شود، بار دیگر به دلیل شیوع موج جدید کرونا در کشور به تعویق افتاد.

به گزارش فناوری برتر دیجیتال به نقل از مهر، بیست ‎و ششمین نمایشگاه بین‌المللی الکترونیک، کامپیوتر و تجارت الکترونیک (ایران الکامپ ۱۴۰۰) قرار بود از ۲۷ تا ۳۰ بهمن‌ماه جاری در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار شود اما طبق شنیده‌ها، به دلیل شیوع موج جدیدی از سویه کرونا (اومیکرون) این نمایشگاه در زمان اعلام شده، برگزار نخواهد شد.

این برای چندمین بار است که در دو سال اخیر، برگزاری نمایشگاه الکامپ به تعویق می‌افتد. به نحوی که پس از یک تعویق دو ساله، سازمان نظام صنفی رایانه‌ای که متولی برگزاری این نمایشگاه است، زمان ۱۸ تا ۲۱ تیرماه ۱۴۰۰ را برای برپایی این نمایشگاه برگزید، اما به دلیل شیوع موج کرونا در کشور، برگزاری نمایشگاه به شهریور ۱۴۰۰ موکول شد که در این تاریخ نیز به دلیل کرونا، نمایشگاه برگزار نشد. پس از آن نیز این سازمان ۲۷ بهمن ماه را زمان برپایی الکامپ اعلام کرد.

هم اکنون و در آستانه موعد برگزاری این نمایشگاه، شیوع سویه اومیکرون در کشور سبب شد، تا بار دیگر برگزاری الکامپ به تعویق بیافتد.

در همین رابطه، ستاد برگزاری نمایشگاه الکامپ ۱۴۰۰ در اطلاعیه ای خطاب به مشارکت کنندگان در این نمایشگاه اعلام کرد: «همانگونه که استحضار دارید مقرر بود بیست و ششمین نمایشگاه الکامپ با هدف ارائه توانمندی‌ها، ابتکارات وخلاقیت‌های شرکت‌ها، استارت‌آپ‌ها و مجموعه‌های دانش بنیان که بخشی از آن نیز در حوزه مقابله با کرونا بود در بهمن ماه سال جاری برگزار شود.

متأسفانه به دلیل شیوع ویروس کرونا که منجر به قرمز شدن وضعیت استان تهران شده است و با توجه به محدودیت‌های مقرراتی موجود، امکان برگزاری نمایشگاه الکامپ در تاریخ ۲۷ تا ۳۰ بهمن ماه ۱۴۰۰ وجود نداشته و عملاً امکان برگزاری مجدد آن تا انتهای سال جاری نیز میسر نمی‌باشد.

با امید به ریشه کن شدن این ویروس منحوس، از همراهی و حضور فعالانه، گرم و پرشور شما بزرگواران تشکر و قدردانی نموده و از شرایط غیرمترقبه پیش آمده پوزش می‌طلبیم.

متعاقباً تاریخ جدید از طریق سایت نمایشگاه الکامپ اعلام خواهد شد.»

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا