گیمویدئو

بازی رایگان شبیه‌ساز دیزنی Dreamlight Valley معرفی شد

کمپانی گیم‌لافت (Gameloft) به تازگی از بازی رایگان Disney Dreamlight Valley که در سبک ماجراجویی و شبیه‌ساز زندگی توسعه داده شده، رونمایی کرده است.

فناوری برتر دیجیتال به نقل از دیجی کالا؛ این بازی در سال ۲۰۲۳ برای کنسول‌های نسل هشتم و نهمی ایکس‌باکس، پلی‌استیشن، نینتندو سوییچ و رایانه‌های شخصی عرضه خواهد شد. نسخه‌ی دسترسی زودهنگام بازی نیز روی تمام پلتفرم‌ها در تابستان امسال در دسترس قرار می‌گیرد. این دسترسی منحصرا برای بازیکنانی خواهد بود که Founder’s Pack را خریداری کرده یا از کاربران سرویس ایکس‌باکس گیم پس باشند.

در توضیحات داستان بازی توسط سازنده آمده است:

بازیکنان با ورود به دنیای رویایی Dreamlight Valley، پس از یک رویداد اسرارآمیز به نام The Forgetting، یک ماموریت فریبنده را برای بازگرداندن دهکده‌ای قدیمی که اکنون متروک و پر از وحشت شده را آغاز می‌کنند. رازهای اسرارآمیزی که شما را به این دنیای جدید سوق داده کشف کنید و قلمروهای متنوعی را که با الهام از دنیای کلاسیک دیزنی و پیکسار طراحی شده، کاوش کنید. در عین حال به ساکنان آشنای شهر کمک کنید تا خاطرات از دست رفته‌ی خود را به یاد آورند.

در این اثر بازیکنان با شخصیت‌های دوست‌داشتنی کمپانی دیزنی از میکی موس و دوستانش گرفته تا شیرشاه، آریل، موآنا، شخصیت‌های سری داستان اسباب‌بازی‌، وال‌ایی و غیره ملاقات کرده و رابطه‌ی دوستی برقرار می‌کنند. بازی پر از ماموریت‌های منحصربه‌فرد و فعالیت‌های جذابی مانند ماهیگیری با گوفی، پخت غذاهای لذیذ با راتاتویی، کشاورزی با وال‌ایی و غیره است که می‌توانند طرفداران انیمیشن‌های این کمپانی را برای ساعت‌ها سرگرم کند.

Dreamlight Valley

بازیکنان همچنین می‌توانند دهکده‌های رویاهای خود را در چندین بیوم منحصربه‌فرد، از کوه‌های برفی تا مراتع صلح‌آمیز و فراتر از آن، با تعداد زیادی گزینه‌های سفارشی‌سازی برای آواتارها، خانه‌ها و… طراحی کنند. به همین جهت بازی دارای لیست گسترده‌ای از آیتم‌های تزئینی است و از لباس کاراکترهای محبوب دیزنی گرفته تا موارد دیگر توسط بازیکنان قابل دسترسی و استفاده است.

لوئیجی پرایوری (Luigi Priore) به عنوان نایب رئیس بخش بازی دیزنی و پیکسار، در رابطه با بازی بیان کرد:

بازی Disney Dreamlight Valley به طرفداران ما این فرصت را می‌دهد تا داستان خود را بنویسند و زندگی ایده‌آل خود را در دنیایی پرجزئیات و پر از شخصیت‌هایی برگرفته از محبوب‌ترین داستان‌های دیزنی بسازند. ما از شنیدن بازخورد مخاطبان خود در طول توسعه‌ی این اثر هیجان‌زده خواهیم شد زیرا با تیم با استعداد گیم‌لافت همکاری می‌کنیم تا به بازی زندگی ببخشیم.

 

Dreamlight Valley

مینی کستت (Manea Castet) به عنوان یکی از مدیران گیم‌لافت مونترال نیز افزود:

تیم توسعه‌ی ما شامل خانواده‌ی بزرگی از طرفداران دیزنی و پیکسار می‌شود. ما تمام شور و اشتیاق خود را در روند توسعه‌ی بازی به خصوص در نحوه‌ی به تصویر کشیدن شخصیت‌ها و قوس داستانی آن‌ها خرج خواهیم کرد. بی‌صبرانه منتظر پیوستن طرفداران به نسخه‌ی دسترسی زودهنگام در تابستان و کمک آن‌ها جهت عرضه‌ی این دنیای جدید، همیشه در حال تکامل و الهام‌گرفته از دیزنی و پیکسار به جامعه‌ی طرفداران هیجان‌زده هستیم.

بازی Disney Dreamlight Valley در سال ۲۰۲۳ برای کنسول‌ها و کامپیوتر عرضه خواهد شد. در ادامه می‌توانید تریلر را مشاهده کنید.

نوشته های مشابه

2 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا