گیمویدئو

بازی ایرانی قصه‌ی بیستون ماه آینده به ایکس‌باکس و استیم می‌آید

گیمرهای ایرانی قطعاً از ساخته شدن یک بازی که با فرهنگشان آشنا باشد استقبال می‌کنند. بازی قصه بیستون (The Tale of Bistun) توسط گروه بلک کیوب گیمز (Black Cube Games) ساخته شده است.

فناوری برتر دیجیتال به نقل از دیجی کالا؛ این استودیوی بازی‌سازی به طور کامل ایرانی بوده و تصمیم گرفته تا داستان خسرو و شیرین را به یک بازی تبدیل کند.

ناشر این بازی IMGN.PRO بوده و اعلام کرد که بازی قصه بیستون در تاریخ ۲۲ تیر (۱۳ جولای) عرضه خواهد شد. قصه بیستون یک عنوان اکشن و داستانی است. این بازی بر اساس داستان خسرو و شیرین بوده و برای بسیاری از گیمرها آشنا است.

کاراکتر اصلی بازی روی کوه بیستون از خواب بیدار می‌شود. او هیچ چیز از گذشته خود به یاد ندارد. به همین دلیل باید راه خود را در این کوه پیدا کرده و به پیش برود. در میانه راه او با دشمنان مختلفی برخورد کرده و باید آن‌ها را از بین ببرد. همینطور اینکه باید به گذشته خودش نیز پی ببرد و بفهمد که چه کسی است.

یک نیروی شیطانی دنیای بازی یا همان سرزمین آشکاری (Revelations Realm) را در بر گرفته است. شخصیت اصلی بازی زمانی که تلاش می‌کند در اینجا به پیش برود، این نیرو با او مقابله خواهد کرد. به همین دلیل با پیشرفت در بازی دشمنان نیز بیشتر و سرسخت‌تر خواهند شد.

دنیای بازی قصه بیستون بسیار جالب طراحی شده است. به همین دلیل شما را به گشت و گذار در آن تشویق می‌کند. از طرفی مبارزات نیز روان ساخته شده تا بازیکنان از جنگیدن خسته نشوند. قصه بازی نیز توسط یک گوینده برای بازیکنان گفته خواهد شد. به همین علت یک صدا در طول بازی شما را همراهی خواهد کرد. یکی از قسمت‌های جالب بازی این است که کاراکتر اصلی می‌تواند به مقر اصلی بازی بازگشته و جزئیات سفر خود را در یک سنگ حک کند.

از لحاظ بصری بازی قصه بیستون چندان واقع گرایانه ساخته نشده است. به همین دلیل شما حالت اساطیری را در آن به راحتی مشاهده می‌کنید. در حال حاضر قصه بیستون تنها در فروشگاه‌های استیم، اپیک و ایکس‌باکس موجود است. شما می‌توانید این بازی را از این فروشگاه‌ها خریداری کنید. به دلیل اینکه بازی قصه بیستون در فروشگاه‌های داخلی حضور ندارد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا