گیم

بازگشت فورتنایت به iOS

با وجود همکاری بازی های حماسه ای(EpicGames)  با اپل، نشانه ای وجود ندارد که اپل قصد بازگرداندن بازی محبوب فورتنایت را به اپ استور ها در آیفون و آیپد داشته باشد.

فناوری برتر دیجیتال به نقل از فون آرنا؛ GeForce ، سرویس بازی جریان انویدیا، به زودی پشتیبانی فورتنایت را اضافه می کند و اجازه می دهد فورتنایت از طریق یک مرورگر در دستگاه های iOS با کنترل های لمسی بازی شود.

یک لیست انتظار در وب سایت GeForce NOW وجود دارد، و انویدیا می گوید که بازیکنان می توانند به صورت رایگان برای بازی با نسخه جدید کنترل لمسی فورتنایت در دستگاه های تلفن همراه ثبت نام کنند؛ این بازی قرار است در دستگاه های اندروید و iOS از طریق ادغام مرورگر در دسترس باشد.

کسانی که علاقه مند به شرکت هستند، نیاز به ایجاد یک حساب انویدیا و ثبت نام برای لیست انتظار و در نهایت ثبت نام برای عضویت در GeForce دارند؛ هر دو عضویت های آزاد و مقدم، شانس های برابری برای دسترسی به بتا دارند، اما انویدیا می گوید که جایگاه ها محدود هستند.

آزمایش کنندگان انتخاب شده بتا دسترسی به بازی تلفن همراه فورتنایت را در ماه ژانویه دریافت خواهند کرد و پس از گذشت زمان محدود، ما باید انتظار دیدن راه اندازی رسمی فورتنایت از GeForce را داشته باشیم. هیچ اطلاعاتی الان وجود ندارد که فورتناین زودتر قابل دسترس خواهد بود.

ترجمه:مهتا حیدری

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا