گیمویدئو

بازسازی صحنه‌ی مشهور فیلم بتمن در بازی آرکام نایت

مسلما یکی از بهترین صحنه‌های فیلم بتمن ۲۰۲۲ به کارگردانی مت ریوز، لحظه‌ای است که قهرمان محبوب داستان یعنی شوالیه‌ی تاریکی، پنگوئن را از پا در می‌آورد. به‌تازگی ویدیوی جدیدی از یکی از بهترین بازی‌های ابرقهرمانی تاریخ یعنی بتمن: آرکام نایت منتشر شده که در آن شاهد بازسازی صحنه‌ی ذکر شده هستیم.

فناوری برتر دیجیتال به نقل از دیجی کالا؛ این صحنه‌ی تعقیب و گریز در اواسط فیلم اتفاق می‌افتد؛ جایی که بروس وین پنگوئن را تعقیب می‌کند که در نهایت با یک انفجار مهیب خاتمه می‌یابد. در این لحظه پنگوئن در ماشینش گیر کرده و بتمن به‌آرامی به سمت او می‌رود. این لحظه آن‌قدر جالب بود که به‌عنوان پایان تریلر اصلی فیلم استفاده شد. اکنون یوتیوبری این لحظه‌ی شگفت‌انگیز را در آرکام نایت بازسازی کرده است.

برای انجام این کار، او مجبور شده از برخی مادهای بازی از جمله ویژگی استفاده از دوربین به صورت آزاد و افکت‌های آتش اضافی در پشت بتمن برای حماسی‌تر کردن لحظه‌ی پیاده‌روی بتمن به صورت اسلوموشن استفاده کند. همچنین موسیقی متن فیلم که توسط مایکل جیاچینو ساخته شده هم به این صحنه اضافه شده تا حس و حال فیلم را منتقل کند. جالب است بدانید که حتی پنگوئن درون ماشین قرار گرفته است. این در حالی است که این شخصیت در بازی آرکام نایت سوار بر ماشین مشاهده نمی‌شود.

بازی بتمن: آرکام نایت پایانی حماسی بر سه‌گانه‌ی تحسین‌شده‌ی آرکام از استودیوی راکستدی (Rocksteady) است. این بازی با اضافه کردن نسخه‌ای منحصربه‌فرد از بتموبیل، گرافیکی چشم نواز و همراه با گیم‌پلی تحسین‌شده‌ی سری آرکام، بهترین تجربه‌ی ممکن از قرار گرفتن در نقش شوالیه‌ی تاریکی را به طرفداران این شخصیت محبوب هدیه داد. در این اثر بتمن با تهدیدی خطرناک علیه شهری روبرو می‌شود که سوگند خورده از آن محافظت کند زیرا مترسک بازگشته تا جنایتکاران گاتهام را متحد کند و بتمن را برای همیشه نابود کند.

در راستای اخبار مربوط به بتمن و استودیوی راکستدی، گفتنی است که بازی شوالیه‌های گاتهام (Gotham Knight) قرار است در تاریخ ۲۵ اکتبر ۲۰۲۲ (۳۰ مهر ۱۴۰۱) عرضه شود. البته به احتمال بسیار زیاد بتمن در این بازی قابل تجربه نخواهد بود. از طرفی بازی Suicide Squad: Kill The Justice League که حول محور هارلی کویین، ددشات، کاپیتان بومرنگ و کینگ شارک می‌چرخد تا بهار ۲۰۲۳ به تعویق افتاده است. حضور بتمن در این اثر نیز همچنان مشخص نیست.

بازی بتمن: آرکام نایت هم اکنون روی کنسول‌های نسل هشتم و نهمی ایکس‌باکس، پلی‌استیشن و رایانه‌های شخصی در دسترس است. در ادامه می‌توانید ویدیوی منتشر شده را مشاهده کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا