موبایل

اپل می گوید مشکل صفحه صورتی آیفون 13 پرو یک مشکل نرم افزاری است

در حالیکه تعدادی از دارندگان سری آیفون 13 همچنان به گزارش مشکل صفحه نمایش گوشی های خود ادامه می دهند،اپل می گوید مشکل صفحه صورتی آیفون 13 پرو یک مشکل نرم افزاری است و راه حلی برای آن ذکر کرده است.در این شکایتها صفحه نمایش در مدل های آسیب دیده صورتی یا بنفش می شود و نمی توان از این گوشی ها استفاده کرد.

فناوری برتر دیجیتال به نقل از فون آرنا؛ شکایتها در انجمن جوامع اپل در مورد این مشکل  در ماه اکتبر آغاز شده است. از زمانی که یک کاربر به نام DPigar نوشت که دو روز پس از استفاده از آیفون 13 حرفه ای صفحه نمایش من برای چند ثانیه تبدیل به صورتی و سپس بارگذاری مجدد شد و اینکه این اتفاق بصورت مداوم می افتد و من نمی توانم از آیفون خودم استفاده کنم.

این پیام توسط یکی دیگر از کاربران آیفون 13 پرو پیگیری شد و ادعا کرد که دقیقاً همان مشکل را دارد. ظاهراً اپل در پشت صحنه؛ مانورهایی تبلیغاتی برای جایگزینی این تلفن‌های معیوب انجام داده است، زیرا در جوابی که از این شرکت به هر دو پیام داده شده است گفته شده که : «مشکل حل شد. و تعویض دستگاه انجام شد.»

اما موضوع اینجاست که تعداد بسیاری از کاربران آیفون 13 از این مشکل شکایت دارند و همه آنها به اندازه کافی خوش شانس نبودند که جایگزینی از اپل دریافت کنند.

اپل می گوید که این مشکل یک مشکل نرم افزاری است و به کاربران پیشنهاد می کند آخرین نسخه بتای iOS 15.3 را نصب کنند

اپل توصیه می‌کند که کاربران از داده‌های خود نسخه پشتیبان تهیه کنند، به برنامه نرم‌افزار بتای iOS بپیوندند و آخرین به‌روزرسانی بتای iOS 15.3 را نصب کنند، در صورتی که صفحه صورتی به دلیل ناسازگاری نسخه برنامه و نسخه iOS باشد مشکل برطرف خواهد شد. با این حال، به نظر می رسد که لیست تغییرات آخرین نسخه بتای iOS 15.3 به رفع اشکال صفحه صورتی اشاره ای نکرده است. امیدواریم که اپل به پایان این موضوع برسد و یک راه حل را پیدا کند. و اگر این غیرممکن است، جایگزینی مدل‌های آسیب‌دیده با جایگزین‌های جدید را در دستور کار خود قرار دهد.

ترجمه: حمید حیدری

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا