تکنولوژی

اپلیکیشن های یوتیوب پریمیوم و موسیقی، به زودی اشتراک سالانه را راه اندازی می کنند

گوگل مدت هاست که عضویت حساب ماهانه یوتیوب پریمیوم و یوتیوب موسیقی را ارائه می دهد، جایی که کاربران می توانند هر ماه برای مشاهده و دانلود میلیون ها آهنگ و ویدئو بدون آگهی، اشتراک بخرند.

فناوری برتر دیجیتال به نفل از فون آرنا؛ از امروز، یوتیوب به طور رسمی در حال راه اندازی یک گزینه اشتراک جدید به کاربران است؛ علاوه بر اشتراک ماهانه، یوتیوب پریمیوم و یوتیوب موسیقی هم اکنون اشتراک هایی را به صورت سالانه ارائه خواهند داد که در نهایت به صرفه جویی هزینه ها برای کاربران بلند مدت در درازمدت، کمک خواهد کرد.

پس، اگر به جای اشتراک ماهانه از سالانه استفاده شود، در نهایت چقدر صرفه جویی می شود؟ به دلیل راه اندازی اولیه، گوگل در حال ارائه قیمت با تخفیف زمان محدود است، که به مدت 6 روز قبل از منقضی شدن آن به طول خواهد انجامید.

تنها تا ۱۳ ژانویه، کاربران جدید می توانند از یک طرح سالانه یوتیوب پریمیوم با قیمت ۱۰۷٫۹۹ دلار بهره مند شوند. در مقایسه با 11.99 دلار در هر ماه اشتراک ماهانه، با پس انداز 3 دلار در هر ماه، در مجموع تا 36 دلار پس انداز در 12 ماه است.

طرح سالانه یوتیوب موسیقی کمی ارزان تر است؛ با هر سال ۸۹٫۹۹ دلار، و۲٫۵۰ دلار کمتر در ماه نسبت به اشتراک ماهانه (با پس انداز سالانه ۳۰ دلار) راه اندازی می شود.

به خاطر داشته باشید که اگر شما در حال حاضراشتراک ماهانه یوتیوب پریمیوم و موسیقی را دارید، نمی توانید فقط به اشتراک سالانه سوئیچ کند. شما باید اشتراک فعلی خود را به طور کامل لغو کنید، و سپس دوباره برای گرفتن طرح جدید ثبت نام کنید؛ این قطعا فرایندی وقت گیر تر است، اما هنوز هم ارزش در نظر گرفتن را دارد.

ترجمه:مهتا حیدری

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا