گیمویدئو

اولین تریلر گیم‌پلی بازی UFL رقیب FIFA و eFootball را ببینید

بازی UFL یک بازی ورزشی فوتبالی جدید است که قرار است برای رقابت با FIFA و eFootball تلاش خود را انجام دهد. اکنون سازندگان این اثر اولین نمایش گیم‌پلی این بازی را منتشر کرده‌اند.

فناوری برتر دیجیتال به نقل از دیجی کالا؛ این بازی توسط استودیوی انگلیسی استرایکرز (Strikerz Inc) توسعه داده شده است و قرار است امسال برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن ۵، پلی‌استیشن ۴، ایکس‌باکس سری ایکس/ اس و ایکس‌باکس وان عرضه شود.

UFL یک بازی رایگان خواهد بود که بر ایدئولوژی «بازی عادلانه» تمرکز خواهد کرد که در آن بازیکنان نسبتاً با حریفانی با مهارت مشابه مسابقه خواهند داد. گیم‌پلی بازی به‌عنوان بخشی از یک ارائه در یوتیوب منتشر شد که در آن همچنین اعلام شد که کریستیانو رونالدو یکی از پنج سفیر بازی خواهد بود.

کریستیانو رونالدو در کنار فوتبالیست‌های سرشناس دیگری همچون الکساندر زینچنکو، روملو لوکاکو، روبرتو فیرمینو و کوین دی بروینه به تبلیغ و ترویج بازی کمک خواهند کرد. نکته‌ی جالب اینجاست که هر ۵ بازیکن در حال حاضر در تیم‌های لیگ جزیره‌ی انگلستان بازی می‌کنند و انگلستان همیشه منطقه‌ای بوده که هم در واقعیت و هم در دنیای بازی‌های ویدیویی طرفداران بسیار زیاد و پروپاقرصی برای فوتبال دارد. مشخص است که خواسته‌ی تیم توسعه‌دهندگان جذب نظر طرفداران بعضی از تیم‌های مطرح لیگ جزیره‌ بوده است.

این ارائه‌ی ویدیویی توسط یوجین ناشیلوف، مدیرعامل شرکت استرایکرز، برگزار شد و او نیز در جریان آن درباره‌ی چشم‌انداز آن‌ها در رابطه با UFL توضیحات بیشتری داد. او گفت: «ما در شرکت استرایکرز احترام و ارزش زیادی برای تمامی کارهایی که در این سالیان زیاد در رابطه با بازی‌های ویدیویی فوتبالی انجام شده، قائل هستیم اما در عین حال ما احساس می‌کنیم که جامعه‌ی طرفداران این آثار در اشتیاق و آرزوی تغییر قرار دارند. هدف ما در UFL خلق اثری است که در برابر مسائلی که مانع از پیشرفت آثار این سبک می‌شوند، مصون باشد.»

Strikerz همچنین قراردادهای مشارکتی را با تعدادی از تیم‌های فوتبال اروپایی امضا کرده است، اگرچه برخی از آن قراردادها هنوز به‌صورت رسمی تأیید نشده‌اند. با این وجود، تیم‌هایی که تاکنون همکاری ویژه با آن‌ها اعلام و تأیید شده عبارت‌اند از:

  • موناکو (از فرانسه)
  • بشیکتاش (از ترکیه)
  • بورسیا مونشن‌گلادباخ (از آلمان)
  • سلتیک (از اسکاتلند)
  • رنجرز (از اسکاتلند)
  • شاختار دونتسک (از اکراین)
  • اسپورتینگ لیسبون (از پرتغال)
  • وستهام یونایتد (از انگلستان)

ناشیلوف در ادامه‌ی صحبت‌های خود توضیح می‌دهد: «ما به این مشارکت‌ها توجه و احترام زیادی قائل شده‌ایم زیرا از نظر ما این مشارکت‌ها و همکاری‌ها فقط برای ارائه و تبلیغات نیستند. ممکن است آن را روش UFL بنامید اما ما معتقدیم که جایگزین‌های بهتری همچون مشارکت با باشگاه‌ها وجود ندارد، نسبت به آنکه فقط بخواهیم مجوز (لایسنس) آن‌ها را خریداری کنیم.»

او ادامه می‌دهد: «هدف ما این است که به بازیکنان UFL سطح دیگری از ارتباط بین باشگاه‌ها و هوادارانشان را بدهیم. ما به امضای قرارداد مشارکت و همکاری با باشگاه‌هایی از سرتاسر جهان ادامه خواهیم داد، بنابراین منتظر به‌روزرسانی‌ها و موضوعات داغ در سال ۲۰۲۲ باشید.»

ناشیلوف در پایان می‌گوید که این بازی در مراحل پایانی توسعه‌ی خود قرار داد و زمانی که احساس آمادگی را پیدا کنند، تاریخ عرضه‌ی بازی را هم اعلام خواهند کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا