موبایل

امید بالای سامسونگ به فروش بالای گوشی‌های تاشوی جدیدش

مدت‌هاست که گوشی‌های تاشوی سامسونگ به‌عنوان گجت‌های مناسب گروه کوچکی از کاربران در نظر گرفته می‌شوند اما گویا این شرکت می‌خواهد این نوع گوشی‌ها را به طور گسترده به دست کاربران برساند. سایت کره‌ای Digital Daily گزارش داده که سامسونگ انتظار دارد آمار فروش گوشی‌های گلکسی زد فولد ۳ و زد فلیپ ۳ در نیمه‌ی دوم ۲۰۲۱ به ۶ تا ۷ میلیون واحد برسد.

به گزارش فناوری برتر دیجیتال به نقل از دیجی کالا؛ برای مقایسه باید بگوییم که بر اساس گزارش‌های غیر رسمی، سامسونگ قصد داشته فقط ۸۰۰ هزار واحد گلکسی زد فولد ۲ در سال ۲۰۲۰ تولید کند. حالا اگر ارقام پیش‌بینی شده صحت داشته باشد، سامسونگ قصد دارد در سال ۲۰۲۱ گوشی‌های تاشوی جدید خود را بسیار وسیع‌تر از نسل‌های قبلی راهی بازار کند. اگرچه همچنان آمار تولید این گوشی‌های تاشو فاصله‌ی زیادی با گوشی‌های محبوب بازار خواهند داشت، اما در نهایت این آمار تولید از عرضه‌ی گسترده‌ی این گوشی‌های تاشو در بازارهای مختلف خبر می‌دهند.

در همین زمینه باید به کاهش قیمت گوشی‌های گلکسی زد فولد ۳ و زد فلیپ ۳ نسبت به نسل قبلی اشاره کنیم. زد فولد ۳ قرار است با قیمت ۱۷۲۵ دلار راهی بازار کره جنوبی شود که این یعنی فقط اندکی نسبت به نسل قبلی خود ارزان‌تر محسوب می‌شود. اما از طرف دیگر زد فلیپ ۳ با قیمت ۱۰۹۲ دلار به دست کاربران کره‌ای می‌رسد و این یعنی حتی از گلکسی S21 اولترا هم ارزان‌تر خواهد بود.

در ضمن سامسونگ بار دیگر عرضه‌ نشدن نسل جدید گلکسی نوت در سال ۲۰۲۱ را تأیید کرده و این یعنی هر دو گوشی تاشوی سامسونگ توجه بیشتری را جلب خواهند کرد. اگرچه قیمت پایین‌تر و جلب توجه بیشتر احتمالا منجر به افزایش فروش این گوشی‌های تاشو می‌شود، اما از طرف دیگر سامسونگ باید کاربران را راضی کند که محدودیت‌های این نوع گوشی‌ها را بپذیرند. با وجود اینکه گویا سامسونگ قیمت آن‌ها را کاهش داده، اما همچنان نسبت به بسیاری از گوشی‌ها قیمت بالاتری دارند و در ضمن از دوام پایین‌تری هم بهره می‌برند.

سامسونگ احتمالا در بلندمدت قصد دارد آمار فروش گوشی‌های تاشوی خود را به حد و اندازه‌های گوشی‌های سری گلکسی S برساند اما باید ببینیم این اهداف بلندمدت چه زمانی عملی می‌شوند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا