گیمکامپیوتر

امکان جدید ویندوز همگام سازی نور RGB را در سراسر دستگاه های جانبی ممکن می سازد

قابل توجه همه گیمرهای PC! آیا تا به حال با همگام سازی نور RGB روی همه اجزای خود مشکل داشته اید؟ تو تنها نیستی! معضل عدم تطابق قطعات RGB از سازندگان مختلف یک مشکل رایج است و در بیشتر موارد، کنترل آنها با یک برنامه یک گزینه مناسب نیست.

فناوری برتر دیجیتال به نقل از گیزموچاینا؛ علاوه بر این، نصب چندین برنامه مانند Razer Synapse، Steel series Engine و ASUS Armory می تواند سرعت کامپیوتر شما را کاهش دهد زیرا این برنامه ها در پس زمینه اجرا می شوند و مقدار مناسبی از حافظه سیستم را کاهش می دهند. اما اگر به شما بگوییم که مایکروسافت ممکن است روی راه حلی کار کند چه؟

اخیراً یک توسعه‌دهنده نرم‌افزار یک ویژگی پنهان را در آخرین بیلد Insider ویندوز 11 کشف کرده است که کنترل‌هایی را برای اجزای RGB ارائه می‌دهد. همانطور که در تصاویر به اشتراک گذاشته شده توسط توسعه دهنده نشان داده شده است، مایکروسافت کنترل های نور را به منوی شخصی سازی در برنامه تنظیمات ویندوز 11 اضافه کرده است.

با این کار می توانید یک نمای کلی از تمام اجزای RGB خود، از جمله لوازم جانبی خارجی داشته باشید و به راحتی روشنایی و رنگ را تنظیم کنید. حتی می توانید از بین افکت های مختلف انتخاب کنید و سرعت تکرار را انتخاب کنید. به علاوه، این ویژگی به شما امکان می دهد نور رایانه خود را با رنگ برجسته ویندوز خود مطابقت دهید.

اگرچه مایکروسافت به طور رسمی وجود این ویژگی را در بیلد 25295 ویندوز 11 تایید نکرده است، توسعه دهنده پیشنهاد می کند که ممکن است در حال کار باشد. با این حال، مهم است که در نظر داشته باشید که این اطلاعات مربوط به سال 2018 است و سال‌هاست که ارجاع به این ویژگی وجود دارد. بنابراین، در حالی که چشم انداز یک راه حل بومی ویندوز 11 هیجان انگیز است، بیایید هنوز امیدمان را زیاد نکنیم.

بسیار هیجان انگیز است که ببینیم مایکروسافت ممکن است روی کنترل نور RGB به یک تجربه یکپارچه کار کند. این ویژگی به زودی به واقعیت تبدیل می شود!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا