گیم

اسکیت الکترونیک آرتز یک بازی رایگان آنلاین که به تمام پلتفرم‌ها می‌آید

شرکت الکترونیک آرتز و استودیو Full Circle اعلام کردند که بازی skate یک بازی «رایگان برای بازی کردن» (فری تو پلی) خواهد بود و به‌صورت کامل از قابلیت بازی بین پلتفرمی و پیشرفت بین پلتفرمی در میان کنسول‌های نسل قبل، نسل فعلی و کامپیوترهای شخصی پشتیبانی می‌کند. نسخه موبایلی نیز در دست ساخت است. هنوز نام کنسول‌هایی که این بازی برای آن‌ها خواهد آمد، مشخص نشده است.

فناوری برتر دیجیتال به نقل از دیجی کالا؛ دن مک‌کولو (Dan McCullo)، مدیر عمومی استودیو Full Circle، درباره‌ی این موضوع گفت: «ما واقعاً می‌خواهیم مردم از تجربه‌ی بازی‌کردنشان بیشترین بهره را ببرند و بتوانند روی پلتفرم‌های موردعلاقه‌شان همان‌طوری بازی کنند که دوست دارند. بنابراین بازی skate به‌صورت کامل از بازی بین‌ پلتفرمی و قابلیت پیشرفت میان پلتفرمی در کنسول‌های نسل قبلی و فعلی و کامپیوتر پشتیبانی خواهد کرد.

ما قصد داریم فراتر از این هم برویم و همان‌طور که به این مسیر ادامه می‌دهیم، این کار را با موبایل انجام می‌دهیم. ما خواهان بازی بین پلتفرمی و پیشرفت بین پلتفرمی در موبایل هم هستیم. ما خیلی زود وارد توسعه برای موبایل شده‌ایم اما می‌خواهیم کنترل‌ها و همه چیز را به حدی برسانیم که احساس بسیار خوبی داشته باشد و زمانی که کار روی آن تمام شد، همه را گرد هم می‌آوریم و شما می‌توانید روی هر پلتفرمی که می‌خواهید با دوستانتان بازی کنید و این فوق‌العاده خواهد بود.»

از آنجایی که این بازی قرار است یک اثر رایگان برای بازی کردن باشد، این موضوع در نام آن هم به‌سادگی منعکس شده است. نام این بازی «اسکیت ۴» (Skate ۴) نخواهد بود بلکه به‌سادگی فقط با عنوان «اسکیت» (skate) خطاب خواهد شد. کاز پری، کارگردان بازی، درباره‌ی این موضوع گفت: «این اسکیت ۴ نیست و دلیلش این است: این یک دنباله نیست. این یک بازسازی نیست. این یک بازنگری مجدد یا حتی یک پیش‌درآمد نیست. این هیچ‌کدام از این‌ها نیست و یک بازسازی یا ریمستر هم نیست. این بازی فقط با نام skate شناخته خواهد شد.»

او در ادامه گفت: «ما در طول زمان سعی می‌کنیم به خواسته‌های شما گوش دهیم و چیزهای بیشتری را به بازی اضافه کنیم و به این شکل از بازی اسکیت پشتیبانی کنیم.»

ایزابل موکوارد (Isabelle Mocquard)، رئیس بخش تولید استودیو Full Circle، توضیح داد: «ما جاه‌طلبی زیادی برای این بازی داریم که از آن برای سال‌های زیادی پشتیبانی کنیم. از همان ابتدای پیدایش ایده‌ی بازی اسکیت، تیم توسعه می‌دانست که ما می‌خواهیم چیز متفاوتی بسازیم. چشم‌انداز ما اثری نبود که شما آن را بازی کنید و آن را به پایان برسانید، بلکه چیزی بود که بتوانید مرتباً به آن برگردید و چیزهای جدیدی را کشف کنید. رؤیای ما بازی اسکیتی است که هیچگاه پایان نمی‌پذیرد و برای رسیدن به این هدف، ما به‌صورت فعال با افزودن المان‌های جدید برای بازی یا اضافه کردن محتوای تازه یا رویدادها و حتی فصل‌های جدید از بازی skate پشتیبانی خواهیم کرد.»

اسکیت الکترونیک آرتز

اسکیت از پرداخت‌های درون برنامه‌ای پشتیبانی خواهد کرد اما مک‌کالو تأکید کرد که این موضوع به‌گونه‌ای پیاده‌سازی نشده که در پیروزی بازیکنان تأثیر داشته باشد. همچنین هیچ منطقه‌ی جدیدی به خاطر این موضوع قفل نخواهد بود و هیچ لوت باکس پولی و مزیت گیم‌پلی پولی در این اثر وجود نخواهد داشت.

در رابطه با تاریخ عرضه‌ی بازی، یکی دیگر از کارگردانان بازی یعنی دِرن چانگ (Deran Chung) گفت: «وقتی توسعه‌ی بازی به اتمام رسد، عرضه خواهد شد. وقتی نوبت به تاریخ عرضه می‌رسد، وقت خود را صرف توسعه‌ی بازی می‌کنیم و انتظارات غیرواقع‌بینانه‌ای نداریم. بازی زمانی عرضه خواهد شد که آماده باشد. منظورم این است که این راه درست آن است. با این حال، ما از دعوت بازیکنان به تجربه‌ی اسکیت هیجان‌زده هستیم. همان‌طور که قبلاً گفته‌شده، جامعه‌ی طرفداران بازی می‌توانند در این تابستان و در ماه‌های آینده بازی را در حالت آزمایشی تجربه کنند»

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا