فناوری اطلاعات

ارسال و دریافت رمزارز در واتس‌اپ میسر شد

کیف رمزارز Novi شرکت متا پلتفرمز (فیس بوک سابق) به کاربران اجازه خواهد داد از طریق سرویس پیام رسان واتس‌اپ، پول ارسال و دریافت کنند.

به گزارش فناوری برتر دیجیتال به نقل از ایسنا، استفان کاسریل، مدیر Novi در توییتی اعلام کرد این برنامه آزمایشی به روی شمار محدودی از افراد در آمریکا گشوده شده است. وی گفت: استفاده از Novi حریم خصوصی پیامها و تماسهای شخصی واتس‌اپ را تغییر نمی دهد.

دیوید مارکوس، هم موسس Novi پیشتر گفته بود شرکت متا پرداختهای Novi را برای همه سرویسهای زیرمجموعه خود شامل فیس بوک، اینستاگرام و واتس‌اپ عرضه خواهد کرد. برای واتس‌اپ، ارسال پول تقریبا به راحتی ارسال یک پیام است و کاربران نیازی ندارند از این اپلیکیشن خارج شوند. همچنین این راه راحتی برای ارسال پول بدون پرداخت کارمزد است. برای این منظور کاربران باید مخاطبی که قصد دارند به وی پول ارسال کنند را در واتس‌اپ پیدا کرده و آیکن گیره کاغذی در اندروید یا آیکن “پلاس” در iOS را در قسمت نوار متن زده، پرداخت را انتخاب کنند و سپس دستورالعمل نحوه ورود به حساب Novi را دنبال کنند.

بر اساس گزارش رویترز، شرکت متا پلتفرمز ماههای متوالی روی این اپلیکیشن کیف رمزارز کار کرده است در حالی که از برنامه های جهانی خود برای عرضه ارز دیجیتالی به نام Diem به دلیل نگرانیهای رگولاتوری عقب نشینی کرده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا