تکنولوژی

ارائه بیش از 20 خدمت به شرکت های فعال در زمینه فضای دیجیتال

برنامه توسعه زیست بوم شرکت های خلاق در سال 96 برای حمایت از شرکت های خلاق ، فرهنگی و خدمات نوین مبتنی بر فضای دیجیتال تدوین شد . دبیرخانه این برنامه از تمام واجدین شرایط دعوت کرده است تا در نشست آشنایی با بیش از 20 خدمت این زیست بوم آشنا شوند .

به گزارش البرز فاوا نیوز به نقل از مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری ، برای ایجاد تعامل با شرکت های خلاق و فعال در حوزه های فرهنگی  ، این دبیر خانه نشستی  در تاریخ چهارشنبه 29 آبان ماه سال جاری در محل صندوق نوآوری و شکوفایی برگزار می کند تا خدمات قابل ارائه معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و صندوق نوآوری و شکوفایی به شرکتهای خلاق معرفی شود .

برخی خدماتی که این زیست بوم به شرکت های فعال در این حوزه ارائه می دهد تسهیل در صدور ضمانت نامه ، جذب سرمایه طرح های خلاق ، تسهیلات اشتغال پایدار روستایی ، مشاره تامین منابع مالی ، اعطای یارانه سود تسهیلات ، تسهیلات ویژه طرح فانوس  را شامل می شود. حضور در نمایشگاه های داخلی و بین المللی  ،  تهیه گزارش تحقیق بازار ، مشاوره توسعه بازار و فروش ، مشاوره واردات و صادرات ، اعزام و پذیرش هیات های تجاری ،  مشاوره ارزیابی و توسعه محصول ،  ترویج در رسانه های دبیرخانه خلاق ، ارزیابی آمادگی صادرات ، تسهیلات برای جذب ایرانیان خارج از کشور ، از دیگر خدمات معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری است

در سالهای گذشته با توجه به حمایت های صورت گرفته از شرکت های دانش بنیان ، بیش از 4500 شرکت دانش بنیان مختلف توانسته اند از خدمات مختلف معاونت علمی و فناوری رئیس جمهوری بهره مند شوند . در کنار این مجموعه ها ، بخش دیگری از شرکت هایی که عمدتاً در بخش فرهنگ فعالیت دارند رشد کردند و برای حمایت ویژه از این حوزه حائز اهمیت ، معاونت علمی و فناوری ، دبیرخانه توسعه زیست بوم شرکت های خلاق را تشکیل داد تا خدمات به شکلی هدفمند تر به این زیست بوم  هدایت شود . کارگروهی متشکل از بخش های مختلف از جمله ستاد توسعه فناوری‌های نرم و هویت‌ساز و ستاد توسعه فرهنگ علم، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ، وظیفه نظارت بر حسن تحقق اهداف در این حوزه را بر عهده دارند .

نشست آشنایی شرکت های خلاق و فرهنگی با خدمات معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری  روز چهارشنبه 29 آبان ماه سال جاری در محل صندوق نوآوری و شکوفایی برگزار می شود.

شرکت های علاقه مند به حضور در این نشست می توانند تا تاریخ 15 آبان 1398 به آدرس https://evnd.co/WNObK   مراجعه کنند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا