فناوری اطلاعات

ادعای پذیرش شروط ایران توسط اینستاگرام حدس و گمان است

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: طبق پیگیری صورت گرفته اینستاگرام و واتس اپ هنوز پاسخی به نامه مرکز ملی در مورد شروط ایران نداده اند و ادعای مطرح شده نماینده مجلس، حدس و گمان است.

فناوری برتر دیجیتال به نقل از مهر، عیسی زارع‌پور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در حاشیه جلسه هیئت وزیران در جمع خبرنگاران در رابطه با پذیرش شروط ایران توسط اینستاگرام، اظهار کرد: من اطلاعی ندارم و این موضوع را از نماینده‌ای که مطرح کرده است، سوال کنید. چیزی به ما واصل نشده است.

وی با بیان اینکه واتس‌اپ و اینستاگرام در عمده کشورهایی که پلت فرم غالب هستند، به درخواست آن کشور دفتر داشته و قواعد آن کشور را می‌پذیرند، عنوان کرد: نامه را مرکز ملی زده است و من صبح از آنها سوال کردم که گفتند هنوز پاسخی دریافت نکرده‌ایم و آنچه از سوی یک نماینده مجلس مطرح شده، حدس و گمان است.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در رابطه با علت افزایش قیمت تعرفه‌های تلفن ثابت، بیان کرد: شرکت مخابرات ایران خصوصی است و باید هزینه‌ها و درآمدش با هم هم خوانی داشته باشد تا بتواند فعالیت کند. شرکت مخابرات هم فقط مربوط به تلفن نیست، منابعی که دارد از تلفن ثابت و اینترنت به دست می‌آورد صرف توسعه شبکه آن شرکت می‌شود.

زارع پور در پایان اضافه کرد: چند سال است که تعرفه‌های این شرکت تغییری نکرده است به همین خاطر در کمیسیون تنظیم مقررات افزایش تعرفه تصویب شد و ابلاغ شده است. در مقابل بسته مکالمه برای مشترکان در نظر گرفته شده است. در تهران ۴ هزار دقیقه صحبت با تلفن ثابت و ۳۰۰ دقیقه با تلفن همراه می‌توانند صحبت کنند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا