موبایل

چگونه آیفون گمشده خود را حتی اگر باتری آن تمام شده پیدا کنید؟

این با تمام مدل‌های آیفون 11، آیفون 12 و آیفون 13 که iOS 15 دارند کار می‌کند. کار ما با اطمینان از فعال بودن هر سه ویژگی برنامه Find My آغاز می‌شود. برای انجام این کار، به  settings> [your name on the top of the phone] > find my بروید. روی Find My iPhone در بالای صفحه ضربه بزنید و سه ویژگی مختلف هر کدام با یک سوئیچ نمایش داده می شود.

Find my iPhone  باید به طور پیش فرض روشن باشد. با استفاده از این ویژگی فعال شده، شما توانایی پیدا کردن، قفل، و یا پاک کردن آی فون خود و لوازم جانبی پشتیبانی از آن را دارید. دستگاه بدون استفاده از رمز عبور شما نمی تواند پاک و دوباره فعال شود.

ویژگی Find My Network به شما این امکان را می‌دهد که آیفون خود را حتی در حالت آفلاین، در حالت ذخیره انرژی یا زمانی که تلفن خاموش است، تعیین کنید. اگر آیفون شما به شبکه تلفن همراه یا وای فای متصل نیست و آفلاین است، در صورتی که گوشی تان با برنامه Find My سازگار است و در iOS 15 اجرا می شود، Find My Network همچنان به شما امکان می دهد تا گوشی خود را ردیابی کنید. چنین دستگاهی را می توان با استفاده از برنامه Find My تا 24 ساعت پس از خاموش شدن تلفن همراه، ردیابی کرد.

اگر عمر باتری گوشی شما به سطح پایین بحرانی برسد، محل آن به طور خودکار به اپل فرستاده می شود. این ویژگی Send Last Location نامیده می شود و علاوه بر Find My iPhone و Find My Network، مطمئن شوید که این یکی ویژگی هم روشن است.

 

ترجمه: مهتا حیدری

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا