موبایل

آیفون 15 پرو طراحی زیبا با حاشیه های نازک تر و لبه های منحنی خواهد داشت

شایعه شده است که آیفون 15 پرو آینده دارای تغییراتی در طراحی با حاشیه های نازک تر و لبه های منحنی خواهد بود.

فناوری برتر دیجیتال به نقل از گیزموچاینا؛ تقریباً یک سال دیگر از سری آیفون 15 باقی مانده است، اما شایعات در حال حاضر شروع به انتشار کرده اند. در نهایت، افشاگر ShrimpApplePro ادعا می‌کند که این دستگاه دارای تغییرات عمده‌ای در طراحی، از جمله حاشیه‌های نازک‌تر و لبه‌های خمیده خواهد بود که زیبایی‌شناسی مشابه اپل واچ سری 7 به آن می‌دهد. شایعات همچنین به اندازه نمایشگر آیفون 15 پرو و ​​پرو مکس اشاره می‌کنند. در اینجا جزئیات…

آیفون 15 پرو دارای طراحی جدید با حاشیه های نازک تر و لبه های منحنی است
انتظار می رود سری آیفون 15 در پاییز امسال عرضه شود و شایعات در مورد طراحی آن از هم اکنون به گوش می رسد. به گفته افشاگر ShrimpApplePro، آیفون 15 پرو و ​​آیفون 15 پرو مکس (یا آیفون 15 اولترا) حاشیه‌های نازک‌تری خواهند داشت و لبه‌های منحنی زیبایی دارند. شایعات همچنین می گویند، سری آیفون 15 دارای اندازه صفحه نمایش مشابه با سری آیفون 14 خواهد بود، از جمله اندازه صفحه نمایش 6.1 اینچی آیفون 15 و آیفون 15 پرو و ​​اندازه صفحه نمایش 6.7 اینچی آیفون 15 پلاس و آیفون 15. فوق العاده.

این اولین بار نیست که ShrimpApplePro این ادعا را در مورد سری آیفون 15 با حاشیه های خمیده مطرح می کند. این طراحی شبیه به آیفون 5C، با جلوی مربعی اما در عقب گرد، یا جدیدترین زبان طراحی مک بوک پرو، با زبان طراحی تبلت مانند آن، طراحی پوسته گرد است. علاوه بر این، افشاکننده ادعا می‌کند که مدل‌های آیفون 15 پرو دارای طراحی بسیار شبیه به اپل واچ، با حاشیه‌های نازک‌تر و لبه‌های خمیده‌تر هستند که تأثیر مشابهی خواهند داشت.

شایان ذکر است که ShrimpApplePro رکورد کاملی از دقت ندارد، بنابراین این شایعات را باید با کمی نمک تلقی کرد. با این حال، واضح است که انتظار می رود آیفون 15 دارای تغییرات کوچک اما قابل توجهی در طراحی مشابه اپل واچ سری 7 باشد. با نزدیک شدن به تاریخ عرضه، شایعات و اطلاعات بیشتری در مورد آیفون 15 منتشر خواهد شد که این موضوع باعث می شود نگاهی واضح تر به اینکه طراحی نهایی چگونه خواهد بود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا