گیم

آپدیت بزرگ Guilty Gear Strive به‌زودی منتشر خواهد شد

استودیو آرک سیستم ورکس قصد دارد در تاریخ ۱۰ ژوئن یک آپدیت بزرگ برای بازی گیلتی گیر: استرایو (Guilty Gear: Strive) منتشر کند که در متعادل‌سازی بیشتر بازی نقش دارد. این شرکت اعلام کرد که این آپدیت قرار است شامل تنظیم تعادل (بالانس) برای همه شخصیت‌ها، تغییرات در مکانیک کلی بازی و بهبود کنترل آن است.

فناوری برتر دیجیتال به نقل از دیجی کالا؛ بازی گیلتی گیر: استرایو بهترین بازی مبارزه‌ای سال قبل و یکی از بهترین بازی‌های مبارزه‌ای سال‌های اخیر بوده است که در زمان عرضه هم مورد استقبال فراوان طرفداران قرار گرفت. اکنون با عرضه‌ی این آپدیت بزرگ که قصد دارد تغییراتی را در بازی ایجاد کند و بهبودهایی در تعادل شخصیت‌ها و همچنین مکانیک‌های آن اعمال کند، می‌توانیم هیجان بیشتری هم برای آن داشته باشیم. البته، سازندگان از زمان عرضه تا به حال بازی را رها نکرده‌اند و با معرفی سیزن پس و شخصیت‌های جدید همواره سعی داشته‌اند اشتیاق طرفداران را بیشتر کنند.

علاوه بر این، آزمایش بتا برای قابلیت بازی بین پلتفرمی (کراس پلی) بین پلی‌استیشن ۵، پلی‌استیشن ۴ و کامپیوترهای شخصی در تابستان امسال آغاز خواهد شد. در حال حاضر جزئیات بیشتری از آن اعلام نشده است. با استفاده از این قابلیت، بازیکنان می‌تواند با افراد دیگر در پلتفرم‌های دیگر به تجربه‌ی گیلتی گیر: استرایو بپردازند.

آرک سیستم ورکس همچنین قصد دارد نسخه‌ای را از بازی گیلتی گیر: استرایو تحت عنوان Starter Edition 2022 برای پلی‌استیشن ۵ و پلی‌استیشن ۴ در تاریخ ۹ اوت در ژاپن عرضه کند. این نسخه قرار است دارای محتوای پایه بازی اصلی و سیزن پس ۱ (Season Pass 1) آن باشد. این نسخه در حال حاضر فقط برای ژاپن معرفی شده است.

همچنین موسیقی‌های متن بازی گیلتی گیر: استرایو با نام Necessary Discrepancy در تاریخ ۲۷ مه عرضه شده است. این بسته شامل ۲۵ آهنگ در دو دیسک خواهد بود که ۲۴ تا از این آهنگ‌ها دارای صوت خواهند بود و آهنگ‌های فصل اول و دوم بازی را پشتیبانی می‌کنند. این کتابچه همچنین شامل اشعار انگلیسی و ترجمه ژاپنی آن‌ها است.

بازی گیلتی گیر استرایو در تاریخ ۱۱ ژوئن سال ۲۰۲۱ برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن ۵، پلی‌استیشن ۴ و کامپیوترهای شخصی منتشر شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا