موبایل

آنر 60 SE با تراشه Dimensity 900 معرفی شد

سرانجام ساعاتی پیش و در سکوت خبری کامل شرکت Honor از گوشی هوشمند آنر ۶۰ SE رونمایی کرد که در ادامه به بررسی مشخصات این گوشی هوشمند تازه نفس پرداخته‌ایم.

فناوری برتر دیجیتال به نقل از شهر سخت افزار؛ ظاهراً این شرکت برنامه‌ای برای معرفی این گوشی هوشمند تدارک ندیده بود و تنها به قرار دادن گوشی هوشمند آنر ۶۰ SE در وب‌سایت رسمی خود بسنده کرد. این گوشی سومین مدل از سری آنر ۶۰ است و پیش‌ از این شاهد عرضه نسخه‌ پایه‌ آنر ۶۰ و آنر ۶۰ پرو بودیم.

با نگاهی به ظاهر این گوشی اولین چیزی که جلب توجه می‌کند، آرایش دوربین سه‌گانه‌ آن است که به نوعی از طراحی دوربین آیفون ۱۳ اپل الگوبرداری کرده است.

گوشی میان‌رده آنر ۶۰ SE به پردازنده‌ Dimensity 900 مجهز شده و در کنار ۸ گیگابایت حافظه‌ رم قدرت پردازشی قابل قبولی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. البته آنر هنوز مشخصات رسمی این گوشی را اعلام نکرده است. اما بر اساس شایعات منتشر شده، گوشی آنر ۶۰SE از نمایشگر ۶.۶۷ نوع OLED با نرخ‌ تازه‌سازی ۱۲۰ هرتز و پشتیبانی ۱۰۰ درصدی از  فضای رنگ P3 راهی بازار شده است.

یک باتری ۴۳۰۰ میلی آمپر ساعتی انرژی این گوشی را تامین کرده که با یک آداپتور ۶۶ واتی به سرعت شارژ می‌شود. علاوه بر این گوشی آنر ۶۰SE تنها ۱۷۳ گرم وزن دارد.

از دیگر اطلاعات منتشر شده این گوشی هوشمند میان‌رده چینی می‌توان به دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی و رابط کاربری Magic UI 5.0 که به زودی به Magic UI 6.0 به‌روزرسانی می‌شود، اشاره کرد.

آنر 60 SE

به نظر می‌رسد که مشخصات این گوشی در ۱۷ فوریه (۲۸ بهمن ماه) هم‌زمان با فروش این گوشی توسط شرکت آنر منتشر می‌شود. در حال حاضر آنر امکان پیش‌فروش این گوشی هوشمند را برای کاربران فعال کرده تا از بین سه رنگ مشکی، نقره‌ای و سبز، محصول مورد نظر را پیش‌خرید کنند.

همچنین باید گفت که نسخه‌ ۸ گیگابایت حافظه‌ رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه‌ داخلی این گوشی 345 دلار و نسخه‌ ۸ گیگابایت حافظه‌ رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه‌ داخلی آن نیز با قیمت 392 دلار در اختیار کاربران قرار می‌گیرد.

نسل قبلی این گوشی هوشمند یعنی آنر ۵۰SE حدود یک‌ سال قبل در کنار آنر ۵۰، آنر ۵۰ پرو راهی بازار شد. آنر ۵۰SE از نمایشگر ۶.۷۸ اینچی نوع LCD با رزولوشن FHD بهره می‌برد. همچنین وزن این گوشی معادل ۱۹۱ گرم است که نسبت به آنر ۶۰SE کمی سنگین‌تر است.

نمایشگر این دستگاه هم همانند آنر ۶۰SE از حفره‌ ای برای قرار دادن دوربین سلفی استفاده کرده و از نرخ تازه‌سازی ۶۰ هرتز، نسبت ابعاد ۲۰: ۹ و تراکم پیکسلی ۳۸۸ PPI پشتیبانی می‌کند.

آنر 60 SE

همچنین سیستم دوربین آنر ۵۰SE همانند ۶۰SE از ۳ لنز تشکیل شده که متشکل از لنز اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی با دیافراگم f/1٫۹، یک لنز اولتراوید ۸ مگاپیکسلی با دیافراگم f/2٫۲ و لنز ماکرو ۲ مگاپیکسلی با دیافراگم f/2٫۴ است.

همانطور که گفته شد آنر هنوز به صورت رسمی مشخصات این گوشی را اعلام نکرده بنابراین باید منتظر انتشار جزئیات بیشتری از مشخصات گوشی آنر ۶۰SE در روز‌های آینده باشیم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا